1a Maj!

Ett hjärta är alltid rött, var det nån som sjöng. Nu är det i alla fall maj. Känns ju bara fint! Gårdagskvällen var himla trevlig och idag har jag varken huvudvärk eller är hängig p.g.a sent valborgsfirande. Tjoho!

Efter jag kommit hem igår så ringde mina bloggfans från Övik igen. Eller nåja, de säger Övik, men dialekten säger - inte övik - snarare utan snarare nånstans väster ut från Stockholm. De var glada och förfriskade. Verkade ha en trevlig valborg och jag fick massa fina ord om mitt bloggande. Det tackar vi för!

1 maj ska man demonstrera. Funderar på att dra ihop ett "Rädda Björklöven" -tåg i stan. Vet inte om det får sån genomslagskraft. Annars nöjer jag mig med en cykeltur på stan. Sen är det ju hockey på teve igen.

Happy 1a maj på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Inger Sandström

oj oj, ska du ut på cykel nu igen!

2010-05-01 @ 12:40:33
Postat av: Emanuel

det gick fint!=)

2010-05-01 @ 13:32:02
URL: http://emanuelstuderarhuvudstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0