Oj, ett inlägg

Tackar Maria för den nya designen.

Tänkte att det är dags för en liten update.

Veckan som var så hade jag fint besök i Holmsund. Jon-Erik, Henrik, Fanny och Daniel kom på besök. Vi tog över föräldrahemmet och har levt i nåt slags musik/partykollektiv i nästan en vecka. Fantastiskt kul! Vi spelade på allsång i kyrkparken, besökte både nattliv och stränder, spöade varandra i fotboll och slappade i soffan framför tusenbröder.

När de väl hade åkt hem, så var det dags att bege sig till den stuga jag för tillfället hyr och bor i. Jag och Therese intog den igår kväll och testade båten. Ingen fisk i älven.

Det som komma skall är: Jobb i veckan och nästa. Sen bär det av söder ut igen. Först tilll mitt nya hem i Bagarmossen och sen för segling på västkusten. Men en sak i taget. Nu lunch!

Här är liveframträdandet med Fanny och Klara som vann västerbottensfinalen av "Svensktoppen nästa" med tillhörande glädjescener som en vinst innefattar.





Sommarn är icket slut. .....Sisten i är en badkruka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0