Födelsedag

Idag fyller jag år. Sitter jag framför datorn på min födelsedag? Jag gör visst det.

Är en snabbis på jobbet och kopierar lite noter. Vi checkade ut från stugan på förmiddan idag. Sjukt tråkigt att städa när man fyller år.

Igår hade jag släkten på besök, vi åt smörgåstårta (Mannes Mat, kommer inom kort), skrattade och öppnade paket. Jag fick kalsonger och en väska bla.

På kvällen kom Jon, Maria och Emma förbi. Vi gjorde drinkar och spelade spel. Kvällen avslutades med lite Super Mario innan läggdags.

Efter kopieringen tänkte jag och Therese gå ut och käka och avrunda kvällen med en liten Bio. Det låter väl som en soft födelsedag?!

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0